Call Info in OnderNamen editie Heuvelrug Kromme Rijn

Vol trots ontvingen wij gisteren het magazine van OnderNamen de editie Heuvelrug Kromme Rijn. Call Info op de cover page inclusief 3 pagina’s. Wat een geweldig stuk is dit geworden met dank aan Thijs Tomassen! Wat weet hij het ontzettend goed te verwoorden waar wij voor staan. Lees hieronder een gedeelte uit het stuk. Benieuwd naar het stuk? Lees het hier!

En weer klinkt daar het geluid van een inkomend telefoontje door het even modern als gezellig ogende kantoor van Call Info. Drie seconden, hooguit. Langer gaat de telefoon hier niet over voordat iemand ‘m heeft opgenomen. De dames van dienst hebben een prettige stem en komen bijzonder vriendelijk over. Het is precies zoals Anouschka het graag ziet én hoort. Ze neemt alleen genoegen met de beste secretariële service voor haar klanten. Verwar haar bedrijf overigens niet met een callcenter. ‘Na één telefoontje houdt het bij ons niet op. Met ons kleine, hechte team zijn wij werkelijk betrokken bij én voor onze klanten.’

Op locatie

Nu zijn haar medewerksters voornamelijk nog actief op de eigen werkvloer in Soest, maar in de nabije toekomst óók steeds meer bij de klant. Daarvoor tuigt Call Info een nieuwe dienst op: detachering op locatie. De vraag daarnaar neemt steeds meer toe, verklaart Anouschka. De eerste klus bij een klant, in dit geval een administratieve job bij een softwarebedrijf,
is al met succes afgerond. ‘En nog sneller dan de klant had verwacht ook,’ zegt Anouschka met een knipoog.

Benieuwd naar het stuk? Lees het hier!