Bel ons op: 035 767 6310

Klantenservice uitbestedenKlantenservice uitbesteden

Een goede klantenservice is essentieel onderdeel van succesvolle bedrijfsvoering. Wij krijgen regelmatig de vraag wat het verschil nu is tussen telefoonservice of klantenservice. Heeft u een webwinkel of verkoopt u een product of dienst telefonisch? Schakel Call Info in voor hulp. U kunt een deel of zelfs de gehele klantenservice bij ons uitbesteden of outsourcen.

offerte aanvragen     bekijk de tarieven

Werkzaamheden

Bij een klantenservice project functioneren onze mensen als een complete klantenservice van uw organisatie. Naast het antwoord geven op vragen, geven zij (verkoop)advies over uw product of dienst. Gerichte aftersales en het in kaart brengen van problemen of klachten behoren uiteraard ook tot de mogelijkheden.

Enkele voordelen

  • U bent via ieder kanaal (mail, telefoon of chat) optimaal bereikbaar voor uw klanten.
  • Uw klanten worden altijd kundig en vriendelijk door ons te woord gestaan.
  • Geen dure arbeidscontracten meer. U betaalt alleen voor de daadwerkelijke handelingen.
  • Geen eigen kantoorruimte meer nodig voor uw klantenservice medewerkers.

Waarom Call Info?

De ervaring van Pon Dealer Group geeft een indruk wat de samenwerking van het klantenservice uitbesteden met Call-Info inhoudt. “Al jaren werken wij naar volle tevredenheid samen met Call-Info. Anouschka past haar dienstverlening uitstekend toe in de automotive branche en haar manier van werken is zeer professioneel. Korte lijnen en een persoonlijke benadering; ook onze klanten ervaren dat als plezierig”.

Of u nu een webwinkel of een fysieke winkel heeft. Wij bekijken graag de mogelijkheden hoe wij uw organisatie verder kunnen helpen. Neem gerust contact met ons op of bel ons op 035-7676310.

contact opnemen