Gaat uw klant tevreden de deur uit?
Een ontevreden klant komt namelijk niet terug.
Is uw product naar wens bij uw klant? Of zijn er nog aanvullende behoeften?
Door uw klanten te bellen na een aankoop of bezoek helpt Call Info u aan het antwoord. Informatie waarmee u uw klantenloyaliteit kunt vergroten, want een tevreden klant komt bij uw organisatie terug.
Onze aanpak werkt als volgt:
- Samen stellen we een vragenlijst op die betrekking heeft op uw organisatie
- U levert uw klantenbestand aan
- Uw bestand wordt uit uw of onze naam nagebeld
- De feedback van uw klant wordt in een rapport verwerkt
Het nabellen van uw klanten kan eenmalig of op herhaling om de vooruitgang te meten. Het voordeel van Call Info is dat wij zowel onafhankelijk kunnen zijn, maar ook namens uw bedrijf kunnen opereren, wat een persoonlijk gevoel geeft. Onze ervaring leert dat klanten de getoonde interesse erg waarderen. Als uw klant tijdens ons gesprek een klacht meldt, geven wij deze direct aan u door, zodat u meteen actie kunt ondernemen en de klacht kunt herstellen.
De ervaring van Pon Dealer: “Al jaren werken wij naar volle tevredenheid samen met Call Info. Anouschka past haar dienstverlening uitstekend toe in de automotive branche en haar manier van werken is zeer professioneel. Ze denkt met haar klanten mee. Call Info is een kleine organisatie, hetgeen wij erg prettig vinden. Korte lijnen en een persoonlijke benadering; ook onze klanten ervaren dat als plezierig. Kortom, Call Info is een bedrijf dat wij zeker van harte aanbevelen!”
Vraag ons naar de mogelijkheden.