Wij werken voor verschillende opdrachtgevers in verschillende branches. Hieronder enkele referenties van onze klanten.
Aards
Een super samenwerking!
Wij werken al een lange tijd samen met Call Info, en zijn dan ook enorm tevreden.
Bij Aards hebben wij vaak niet de tijd om alle telefoontjes op te nemen, laat staan om hier kwalitatieve connecties uit te halen.
Hier kwam Call Info dan ook perfect van pas. Zo wordt er geen een telefoontje meer gepasseerd en krijgen wij duidelijk in de mail wat de waarde van de verschillende gesprekken zijn geweest. Dit scheelt ons enorm veel tijd, dank daarvoor Call Info.
En wij wensen nog vele jaren samen te werken!
Louka Middelman
Homehaves
Al met al een top bedrijf om mee samen te werken!
Call Info is het 2e bedrijf dat voor HomeHaves de inkomende telefoontjes oppakt en het had ons een hoop geld en ergernis gescheeld als we eerder met hen in zee waren gegaan.
Het fijne vind ik dat ze vaste prijzen rekenen per telefoontje en dat ze altijd bereikbaar zijn.
Vooral dat laatste was in eerste instantie mijn reden om niet voor hen, maar een grotere partij te kiezen.
In de praktijk bleek echter dat mijn klanten daar regelmatig eerst in de wacht werden gezet en dit is bij Call info niet het geval.
Ook zijn de kosten veel lager omdat er niet een variabel deel zit aan de tijd dat men met mijn klant in gesprek is. Daarnaast zijn ze erg flexibel en staan ze onze klanten erg goed en professioneel te woord.
Al met al een top bedrijf om mee samen te werken!
Ewoud van de Kolk
LEAD Development Company
We zijn enorm tevreden met de professionele dienstverlening van Call Info.
“Wij werken al jaren samen met Call Info. Bereikbaarheid is voor ons belangrijk en omdat we zelf enorm druk zijn lukt het niet op direct inkomende telefoontjes op te pakken.
We zijn enorm tevreden met de professionele dienstverlening van Call Info.
We zetten Call Info ook in voor klanten waarvoor wij de telefonische acquisitie doen, maar die zelf ook niet altijd de inkomende telefoontjes kunnen afhandelen. We vertrouwen dus ook in die gevallen de dienstverlening van Call Info toe aan onze klanten.
Door deze serviceverlening hebben we niet alleen een oplossing voor onze eigen telefonie, maar hebben wij ook onze service naar onze eigen klanten kunnen uitbreiden.”
Jeroen van Ginkel
Green XS
Ik wil het team van Call Info bedanken voor de fijne samenwerking
“Inmiddels werken wij ruim 8 jaar met Call Info. Met de start van Green XS Telecom in 2012 hebben wij ervoor gekozen de telefoon te laten beantwoorden door de medewerksters van Call Info om zo onze telefonische bereikbaarheid optimaal te houden. Dit is voor ons van essentieel belang. Telefonische bereikbaarheid is ook één van onze speerpunten. Naast bereikbaarheid hebben wij zorgvuldigheid en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Dat wordt tot de dag van vandaag goed opgepakt. Inmiddels kunnen wij vanuit ons kantoor in Soest de telefoon goed afvangen. Wanneer wij niet binnen 3 x rinkelen de telefoon beantwoorden beantwoordt Call Info de telefoon.
Ook heeft één van de Call Info collega’s werkzaamheden verricht om ons CRM systeem verder in te richten. Mede hierdoor konden wij volgens planning gaan werken met ons nieuwe CRM systeem. Ik wil het team van Call Info bedanken voor de fijne samenwerking.”
Martijn van Dijk
KVL Inspiratie Technologie
Persoonlijke aandacht hervonden
“Na jaren een contract te hebben gehad bij een grotere telefoonservice-organisatie, misten we de persoonlijke aandacht voor onze klanten en de flexibiliteit bij wijzigingen. Deze hebben we in Call Info hervonden en werken inmiddels alweer een aantal jaren samen. Anouschka en haar collega’s denken mee, denken vooruit en zijn uiterst professioneel. Zo missen wij geen enkel telefoontje en worden onze klanten altijd correct te woord gestaan. Zelfs onze eigen medewerkers denken dat een nieuwe collega de telefoon opneemt!”
Bianca Siegers
Pon Dealer Groep
Korte lijnen en een persoonlijke benadering
“Al jaren werken wij naar volle tevredenheid samen met Call Info. Anouschka past haar dienstverlening uitstekend toe in de automotive branche en haar manier van werken is zeer professioneel. Ze denkt met haar klanten mee. Call Info is een kleine organisatie, hetgeen wij erg prettig vinden. Korte lijnen en een persoonlijke benadering; ook onze klanten ervaren dat als plezierig. Kortom, Call Info is een bedrijf dat wij zeker van harte aanbevelen!”
Esther de Weijer Medewerkster Marketing en Communicatie
Triple Impact
Flexibel en klantgericht
“Call Info maakt voor mij behoorlijk verschil in mijn werk. Als psycholoog, trainer en relatietherapeut werk ik voor zowel de zakelijke en als de particuliere markt. Hierdoor krijg ik altijd een grote diversiteit aan telefoontjes binnen. Klanten bellen niet alleen voor informatie of het maken of verzetten van afspraken. Geregeld bellen er cliënten die ernstige relatieproblemen hebben en/of in crisis zijn. Ook hiermee weet Call Info effectief om te gaan. Ze zijn flexibel en klantgericht waardoor het agenda- en telefoonbeheer in vertrouwde handen is. Ik kan mij daardoor concentreren op het werk waarin ik op mijn sterkst ben. Doordat Call Info klein is, is er goed en persoonlijk contact met de secretaresses zodat elk van hen goed voeling met mijn wensen kan houden.”
Hans ’t Hart
Catering Centraal
Call-Info levert ons bedrijf dik geld op!
“Wij van Catering Centraal balen er eigenlijk van dat wij pas redelijk laat hebben besloten om met Call Info in zee te gaan; zij zijn ondertussen bijna 10 jaar een perfect verlengstuk van ons bedrijf op momenten dat wij niet aanwezig zijn of te druk zijn om de telefoon aan te nemen! De beller weet niet beter dan dat hij/zij iemand aan de telefoon heeft van ons bedrijf en iedereen wordt dus gelijk met zijn/haar vraagstuk geholpen! Toen we met de Korte Duinen een paar weken gesloten waren ivm een verbouwing werd dit perfect door hun opgepakt; de reserveringen gingen gewoon door en de beller werd altijd keurig te woord gestaan. De kosten vinden wij in verhouding eigenlijk veel te laag, als we zien hoeveel reserveringen, bestellingen of enthousiaste bellers ze aan ons doorspelen, dan levert Call Info ons dubbel en dwars geld op! Kortom; zorg dat u ook bij hun informeert wat de mogelijkheden voor uw bedrijf zijn en wij weten zeker dat u daar geen spijt van krijgt!”
Team Catering Centraal
Wimperextensions Nederland
Zo tevreden over Call-Info
“Zij nemen gemiddeld 25 telefoontjes per week aan (die ik anders mis) en kunnen zo toch mijn klanten te woord staan en de afspraken inplannen. Als ik niet opneem word je automatisch doorgeschakeld naar deze dames. Ze staan je klantvriendelijk te woord en kunnen je alles vertellen over de werkzaamheden van je bedrijf.”
Mandy Toledo
Eekhart en Eekhart
Dé secretaresse op afstand!
“Sinds 2012 doen wij zaken met Call Info. Hiervoor maakten wij gebruik van een andere (grotere) partij in de markt.
Hoewel dit goed functioneerde misten wij het “persoonlijke”. Daar werd de telefoon opgenomen door steeds verschillende telefonistes wat door onze klanten als minder persoonlijk werd ervaren en het zeer duidelijk was dat de telefoniste uit besteed was aan een externe partij.
Call Info werkt veel persoonlijker en dat is iets wat onze klanten ook ervaren. Er is veel meer betrokkenheid en persoonlijk contact. Call Info heeft meer gevoel bij ons bedrijf en straalt dat ook uit richting de bellers. Wij ervaren dat als zeer positief en zijn dan ook zeer tevreden met de verdere dienstverlening van Call Info. Kortom een aanrader!”
Jeroen Eekhart
Bosch Finance
Call Info ervaar ik als bijzonder professioneel, persoonlijk en vriendelijk naar mijn cliënten
“Met Call Info werkt ik nu ruim acht jaar samen en dat bevalt mij uitstekend. Ik was op zoek naar een oplossing om bereikbaar te zijn als ik niet aanwezig of bereikbaar ben.
Call Info ervaar ik als bijzonder professioneel, persoonlijk en vriendelijk naar mijn cliënten. Anouschka heeft zich verdiept in wat ik doe en hoe ik werk. Daarmee functioneert Call Info meer dan alleen maar als een telefoniste op afstand. Zij functioneert als verlengstuk van mijn organisatie. Dat maak ik op uit reacties van mijn cliënten.
Regelmatig krijg ik te horen dat mijn relaties met mijn assistente hebben gesproken. Hoe goed klinkt dat?
Call Info is dus de menselijke stem die we graag allemaal willen horen in plaats van de afwezigheidboodschap of de computerstem met een irritant keuzemenu. Menselijke warmte in de veelal kille digitale omgeving. Het kan dus nog steeds en werkt uitstekend!”
Ruud Bosch
De Boer Makelaardij
” U heeft aardige secretaresses ” is ook zo’n herkenbare en fijne reactie.
Call info staat mij meer dan geweldig bij als ik afwezig ben. De professionaliteit van de dames bij Call info is
bijzonder. In al die tijd heb ik slechts een keer gehoord ” U maakt gebruik van een telefoondienst”.
Dat vind ik bijzonder.
” U heeft aardige secretaresses ” is ook zo’n herkenbare en fijne reactie.
Los laten is lastig voor mij. Maar inmiddels ben ik met een gerust hart afwezig, omdat de opvolging en verslaglegging van al de
telefonische contacten de voortgang van mijn werk meer dan waarborgt. Ik kan het iedereen aanraden.
Walter C. de Boer RMT