Bel ons op: 035 767 6310

Wat zeggen anderen

Wij werken voor verschillende opdrachtgevers in verschillende branches. Hieronder enkele referenties van onze klanten.

Green XS

Ik wil het team van Call Info bedanken voor de fijne samenwerking

“Inmiddels werken wij ruim 4 jaar met Call Info. Met de start van Green XS Telecom in 2012 hebben wij ervoor gekozen de telefoon te laten beantwoorden door de medewerksters van Call Info  om zo onze telefonische bereikbaarheid optimaal te houden. Dit is voor ons van essentieel belang. Telefonische bereikbaarheid is ook één van onze speerpunten. Naast bereikbaarheid hebben wij zorgvuldigheid en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Dat wordt tot de dag van vandaag goed opgepakt. Inmiddels kunnen wij vanuit ons kantoor in Soest de telefoon goed afvangen. Wanneer wij niet binnen 3 x rinkelen de telefoon beantwoorden beantwoordt Call Info de telefoon.

Sinds kort levert Call info ook collega’s op kantoor. Zo heeft één van de collega’s werkzaamheden verricht om ons CRM systeem verder in te richten. Mede hierdoor konden wij volgens planning gaan werken met ons nieuwe CRM systeem. Ik wil het team van Call Info bedanken  voor de fijne samenwerking.”

Martijn van Dijk

KVL Inspiratie Technologie

Persoonlijke aandacht hervonden

“Na jaren een contract te hebben gehad bij een grotere telefoonservice-organisatie, misten we de persoonlijke aandacht voor onze klanten en de flexibiliteit bij wijzigingen. Deze hebben we in Call-Info hervonden en werken inmiddels alweer een aantal jaren samen. Anouschka en haar collega’s denken mee, denken vooruit en zijn uiterst professioneel. Zo missen wij geen enkel telefoontje en worden onze klanten altijd correct te woord gestaan. Zelfs onze eigen medewerkers denken dat een nieuwe collega de telefoon opneemt!”

Bianca Siegers

Pon Dealer Groep

Korte lijnen en een persoonlijke benadering

“Al jaren werken wij naar volle tevredenheid samen met Call-Info. Anouschka past haar dienstverlening uitstekend toe in de automotive branche en haar manier van werken is zeer professioneel. Ze denkt met haar klanten mee. Call-Info is een kleine organisatie, hetgeen wij erg prettig vinden. Korte lijnen en een persoonlijke benadering; ook onze klanten ervaren dat als plezierig. Kortom, Call-Info is een bedrijf dat wij zeker van harte aanbevelen!”

Esther de Weijer Medewerkster Marketing en Communicatie

Triple Impact

Flexibel en klantgericht

“Call-info maakt voor mij behoorlijk verschil in mijn werk. Als psycholoog, trainer en relatietherapeut werk ik voor zowel de zakelijke en als de particuliere markt. Hierdoor krijg ik altijd een grote diversiteit aan telefoontjes binnen. Klanten bellen niet alleen voor informatie of het maken of verzetten van afspraken. Geregeld bellen er cliënten die ernstige relatieproblemen hebben en/of in crisis zijn. Ook hiermee weet Call-info effectief om te gaan. Ze zijn flexibel en klantgericht waardoor het agenda- en telefoonbeheer in vertrouwde handen is. Ik kan mij daardoor concentreren op het werk waarin ik op mijn sterkst ben. Doordat Call-info klein is, is er goed en persoonlijk contact met de secretaresses zodat elk van hen goed voeling met mijn wensen kan houden.”

Hans ’t Hart

Eetcafe Centraal

Call-Info levert ons bedrijf dik geld op!

“Wij van Eetcafe Centraal balen er eigenlijk van dat wij pas redelijk laat hebben besloten om met Call-Info in zee te gaan; zij zijn ondertussen ruim een jaar een perfect verlengstuk van ons bedrijf op momenten dat wij niet aanwezig zijn of te druk zijn om de telefoon aan te nemen! De beller weet niet beter dan dat hij/zij iemand aan de telefoon heeft van ons bedrijf en iedereen wordt dus gelijk met zijn/haar vraagstuk geholpen! Toen we met de Korte Duinen een paar weken gesloten waren ivm een verbouwing werd dit perfect door hun opgepakt; de reserveringen gingen gewoon door en de beller werd altijd keurig te woord gestaan. De kosten vinden wij in verhouding eigenlijk veel te laag, als we zien hoeveel reserveringen, bestellingen of enthousiaste bellers ze aan ons doorspelen, dan levert Call-Info ons dubbel en dwars geld op! Kortom; zorg dat u ook bij hun informeert wat de mogelijkheden voor uw bedrijf zijn en wij weten zeker dat u daar geen spijt van krijgt!”

Team Eetcafe Centraal

Wimperextensions Nederland

Zo tevreden over Call-Info

“Zij nemen gemiddeld 25 telefoontjes per week aan (die ik anders mis) en kunnen zo toch mijn klanten te woord staan en de afspraken inplannen. Als ik niet opneem word je automatisch doorgeschakeld naar deze dames. Ze staan je klantvriendelijk te woord en kunnen je alles vertellen over de werkzaamheden van je bedrijf.”

Mandy Klozing

NL wagenparkbeheer

Dé secretaresse op afstand!

“Sinds anderhalf jaar doen wij zaken met Call-Info. Hiervoor maakten wij gebruik van een andere (grotere) partij in de markt.

Hoewel dit goed functioneerde misten wij het “persoonlijke”. Daar werd de telefoon opgenomen door steeds verschillende telefonistes wat door onze klanten als minder persoonlijk werd ervaren en het zeer duidelijk was dat de telefoniste uit besteed was aan een externe partij.

Call-Info werkt veel persoonlijker en dat is iets wat onze klanten ook ervaren. Er is veel meer betrokkenheid en persoonlijk contact. Call-Info heeft meer gevoel bij ons bedrijf en straalt dat ook uit richting de bellers. Wij ervaren dat als zeer positief en zijn dan ook zeer tevreden met de verdere dienstverlening van Call-Info. Kortom een aanrader!”

Jeroen Eekhart

Bosch Finance

“Met Call-Info werkt ik nu ruim een jaar samen en dat bevalt mij uitstekend. Ik was op zoek naar een oplossing om bereikbaar te zijn als ik niet aanwezig of bereikbaar ben.

Call-Info ervaar ik als bijzonder professioneel, persoonlijk en vriendelijk naar mijn cliënten. Anouschka heeft zich verdiept in wat ik doe en hoe ik werk. Daarmee functioneert Call-Info meer dan alleen maar als een telefoniste op afstand. Zij functioneert als verlengstuk van mijn organisatie. Dat maak ik op uit reacties van mijn cliënten.

Regelmatig krijg ik te horen dat mijn relaties met mijn assistente hebben gesproken. Hoe goed klinkt dat?

Call-Info is dus de menselijke stem die we graag allemaal willen horen in plaats van de afwezigheidboodschap of de computerstem met een irritant keuzemenu. Menselijke warmte in de veelal kille digitale omgeving. Het kan dus nog steeds en werkt uitstekend!”

Ruud Bosch