Service van de zaak

Wij werken al jaren voor de autowereld.
Gestart met klanttevredenheidsonderzoeken.
Want is de klant tevreden de deur uit gegaan? Een ontevreden klant komt namelijk niet meer terug.
Het leverde en levert zinvolle informatie op, door de klanten te bellen na een werkplaatsbezoek.
Hun klantenloyaliteit wordt daarmee vergroot.

Wij plannen ook al jaren wekelijks afspraken in voor deze groep in de autowereld.
Als service naar hun klanten toe nemen wij contact op, een aantal weken voordat hun APK verloopt en plannen wij een werkplaatsbezoek in.
Deze belletjes worden altijd zeer goed ontvangen want een APK afspraak wordt vaak pas op het laatste moment aan gedacht en dan zit de agenda van de garage vaak al vol.
Tevens plannen we 2x per jaar de bandenwissels in.
Doordat we direct in de agenda’s van onze klanten kunnen schieten we gelijk de afspraak in.
Indien de klant meerwerk wil inplannen is dat ook geen enkel probleem.
Na 18 jaar werken voor de autowereld heb ik aardig verstand gekregen van auto’s 😉.
Het is leuk werk omdat ons belletje als service wordt gezien en daardoor zijn het vaak enthousiaste gesprekken.

Komt u niet toe aan het servicebelletje naar uw klanten?
Maar is dit wel hard nodig?
Besteed het aan ons uit.
Wij bellen uw klanten uit uw bedrijfsnaam en plannen de afspraken in.
Het is ook mogelijk dat wij uw klant bellen n.a.v. een aankoop in uw (web)winkel om te informeren of alles naar wens is.
Vraag ons naar de mogelijkheden wat wij voor u kunnen doen.

Labels:, , , , , ,

  • Pon
  • Triple impact
  • Eetcafé Centraal
  • Wimper extensions nederland
  • NL Wagenpark
  • Home Haves
  • Bosch Finance
  • KVL Inspiratie Technologie
  • Green XS
  • De Boer Makelaardij
  • LEAD Development Company
  • Aards