Het uitbesteden van uw klantenservice!

Een goede klantenservice is een essentieel onderdeel voor een succesvolle onderneming.

Heeft u een webwinkel of verkoopt u een product of dienst? Schakel Call Info in voor hulp.
U kunt een deel of zelfs de gehele klantenservice bij ons uitbesteden.

Bij een klantenservice project functioneren onze mensen als een complete klantenservice voor uw organisatie.
Naast het antwoord geven op vragen, geven wij (verkoop)advies over uw product of dienst. Gerichte aftersales en het in kaart brengen van problemen of klachten behoren uiteraard ook tot de mogelijkheden.
Dit kan telefonisch, via de chat of ons uw e-mail laten beantwoorden.

Enkele voordelen

  • U bent via ieder kanaal (mail, telefoon of chat) optimaal bereikbaar voor uw klanten.
  • Uw klanten worden altijd kundig en vriendelijk door ons te woord gestaan.
  • Geen dure arbeidscontracten meer. U betaalt alleen voor de daadwerkelijke handelingen.
  • Altijd de juiste bezetting van klantenservice medewerkers.
  • U bent geen tijd meer kwijt aan het inwerken van medewerkers.
  • Geen eigen kantoorruimte meer nodig voor uw klantenservice medewerkers.
  • Maandelijks opzegbaar.

Door de uiteenlopende klanten waar wij de klantenservice voor mogen doen zijn wij van alle markten thuis:
Voeding, sport supplementen en kledingwebwinkels
Woonwebwinkels
Kluswebwinkels
Gadgetwebwinkels
Webwinkels in medische apparatuur en disposables
Webwinkels in winkelmaterialen
Webwinkels in groente, fruit en aardappels
Dierenwebwinkel
BBQwebwinkel

Wilt u meer informatie bel, chat of e-mail met ons.