Antwoordservice verschilt niet zoveel van telefoonservice

Af en toe krijg ik nog weleens de vraag: wat is het verschil tussen telefoonservice en antwoordservice? In het verleden waren de verschillen tussen deze twee diensten groot. Tegenwoordig is er niet meer zoveel verschil tussen antwoordservice en telefoonservice.

Voorheen stond antwoordservice synoniem aan een boodschappendienst. De telefoon werd bij de boodschappendienst aangenomen waarbij direct werd vermeld dat de ontvanger met de boodschappendienst sprak. Er werd na het gesprek een melding gedaan naar een pieper om contact op te nemen met het doorgegeven telefoonnummer. Mensen associeerden antwoordservice vaak met een callcenter.

Bij onze telefoonservice is het de bedoeling dat de beller of de klant niet het verschil hoort tussen de telefoniste die werkt op afstand of op de locatie. De telefoniste handelt het telefoontje af of maakt uitgebreide notities en mailt deze direct na het gesprek door naar naar de juiste persoon. Vaak kan er ook direct worden doorverbonden naar de juiste persoon of afdeling. Telefoonservice is net zo goed (misschien zelfs nog wel beter 😉 ) dan een “eigen” telefoniste. Ook al zit ze niet op dezelfde locatie, ze weet wèl alle ins en outs van het bedrijf en zal ze gelijk oplossend te werk gaan of actie ondernemen. De kosten zijn veelal een stuk lager dan zelf iemand in dienst nemen. maar bij ons geniet u wel van alle voordelen van een “eigen” telefoniste. Onze klanten beamen dat van harte!

Wilt u ook de voordelen ervaren van persoonlijke telefoonservice? Probeer nu een week gratis!

neem contact op