Bel ons op: 035 767 6310

bewerkt3

Trainingen

Reeds 15 jaar heb ik ervaring als telefoniste en sinds ik in 2004 voor mezelf begonnen ben, heb ik een training “telefoonetiquette / telefoonvaardigheden” voor mijn medewerkers ontwikkelt.

Omdat onze klantenkring enorm divers is, behoren onze vaardigheden aan de telefoon optimaal te zijn! Het is belangrijk dat een telefoniste beschikt over goede luister- en gespreksvaardigheden. Dat betekent dus;

  • goed kunnen luisteren
  • de klant uit laten praten
  • interesse tonen in de vraag of het probleem van de klant
  • zich in kunnen leven in de klant
  • de klant helpen door de juiste informatie te verschaffen
  • de klant door te schakelen naar de juiste afdeling of persoon
  • op een correcte manier een boodschap aannemen en doorgeven. Dit alles uiteraard met een lach!

Deze training bied ik ook onze klanten aan. Wilt u zelf leren op welke manier u uw klanten het best te woord kunt staan of vindt u deze training nuttig voor uw medewerkers? Bij ons bent u aan het juiste adres.

Bel of mail ons gerust voor meer informatie!

contact opnemen